Co se stalo, když jsem se na týden týkal 50 EUR potravinového rozpočtu | CZ.burnbrightlove.com

Co se stalo, když jsem se na týden týkal 50 EUR potravinového rozpočtu

Mohu snadno strávit vzhůru ve výši 150 $ za týden na potraviny pro typický týden. Ne, já ne krmit rodinu. Kupuji jen za sebe, ale snažím se koupit všechny organické a organické není levná. Jím lososový 3 až 4 krát týdně, a organický losos může skutečně spustit svůj obchod s potravinami zákona. Dvojice, která se svou láskou k lahodné (ale drahé) sýr Humboldt Fog bych se léčit sám sebe několikrát za měsíc, a to není těžké pochopit, jak můj týdenní potravinami Bill dodává do více než 100 $.

Tady je to, co to opravdu rád, aby se zavázaly k Keto sněmu

I když se v průběhu své výdaje za poslední měsíc jsem se rozhodl napadnout sám. Musela jsem se na přísné $ 50 s potravinami rozpočtu po dobu jednoho týdne. Byl jsem chtěl vybudovat moje spořicí účet o něco víc, a mě napadlo, potraviny by bylo dobré místo pro start. Pracuji z domova v New Yorku, takže můžu uvařit trochu víc než lidé, kteří pracují v kanceláři, pět dní v týdnu, a já doufám, že to pomůže mi protáhnout svůj malý rozpočet. Vzhledem k tomu, protein je obvykle nejdražší část svého rozpočtu, rozhodl jsem se přidat několik vegetariánských jídel, které pomohou udržet své náklady na nízké úrovni. Také jsem se rozhodl zbavit svou Jdi na obchodu s potravinami, Wegmans. To bylo těžké, protože mám velmi hlubokou lásku k Wegmans, ale mohou být drahé, takže jsem všechny své nákupy u Aldi. Zde je rozpis mého týdne s potravinami rozpočtu $ 50.

load...

To, co jsem si koupil:

• Wild-chytil Aljašský losos (6 ks)
  • 1 krabice bílá rýže
  • 1 hlava květák
  • 3 sladké brambory
  • 3 papriky (1 červená, 1 žlutý a 1 oranžová)
  • Cibule (Myslím, že tam bylo 4. Místo v sáčku)
  • 1 mohou černé fazole
  • 1 tucet vajec
  • Římský salát
  • 1 sklenice žluté kari
  • Cherry rajčátka
  • 1 vana obyčejný řecký jogurt
  • Zmrazené středomořské quinoa (quinoa, cizrna, kapusta, citron-česnekem)

Celkem: $ 51,16 (OK, jsem šel trochu přes můj rozpočet, ale jen stěží)

Co už jsem měl doma:

• Mandlové mléko
  • Koření
  • load...
  • Okurky
  • Vegan proteinové koktejly
  • Caesar salát dressing
  • Olivový olej
  • Celozrnné pečivo (půl bochníku)
  • Káva
  • Sýry (parmazán, čedar)
  • Máslo
  • Miláček
  • Dijonská hořčice
  • Sriracha
  • Česnek
  • Citróny

Den 1:

Mám vegan protein shake k snídani každý den, a už mám proteinový prášek na ruce. I smíchat ji s mandlovým mlékem a za studena vařit kafe, které jsem předtím přinutila noc a dostat se do práce. Kolem 11 hodin, jsem tvrdě uvařit vejce, plátek ho spolu s půl avokádo a dát ho na plátek toastu, který byl také pozůstatek z minulého týdne. I zmáčknout Sriracha na něj a vypít velkou sklenici vody. Na večeři, Přerušila jsem všechny své vegetariáni, takže bych je připraven pro zbytek týdne. I soté hrst nich olivový olej, a promíchá se v několika lžiček kari. Dal jsem to přes nějakou rýži, a to je vynikající.

Den 2:

Snídaně a obědy jsou opakování 1. Den k večeři, jsem upéct kus lososa, rozřezat nějaký římský salát a učinit z lososa Caesar salát s nějakým dresinkem a parmezánem jsem již v lednici. Losos je dobrá, ale necítím velmi spokojen a jsem opravdu si přejí jsem si koupil nějaké krutony pro můj salát.

3. Den:

Mám obvyklý koktejl k snídani. I setkat s kamarádem na oběd a ona zaplatí účet, protože jsem zaplatil minule. Když jsem se dostat domů, jsem si uvědomil, už jsem prošel spoustou mých vegetariáni. I péct další kus lososa, uvařit rýži a sladké brambory, zahřívat některé z černých fazolí a míchat to všechno dohromady v míse. I mix trochu medu, dijonská hořčice, sůl a pepř a mrholení to přes celou věc. Je to překvapivě chutné.

4. Den:

Nejsem cítil chvění dnes ráno, takže jsem se vyškrábat dvě vejce a plátek zbylou půlku avokáda. Mrholení jsem celou věc v Sriracha. K obědu jsem chuť protein, ale nejsem v náladě pro lososy. Vzhledem k tomu, že je to jen maso, co mám, vařím to tak. Mám také nějaké okurky v lednici, které je třeba použít brzy, takže jsem nasekejte up, smícháme s trochou soli, pepře, řecký jogurt, česnekem a citrónovou šťávou, aby se tzatzikilike omáčku. Dal jsem to na vrcholu vařeného lososa a dělat smutnou salát jít s ním. Není to trochu uspokojení. K večeři jsem v mikrovlnce zmrzlou středomořské quinoa mix, smažit se vejce a dát ji na vrcholu. To je v pořádku. Prostě fajn.

5. Den:

Zpět do své obvyklé snídani chvění. V poledne, se dívám na své zbývající potraviny a cítil docela smutný nejbližších dnech. Opakuji svou rýži, sladké brambory a černé fazole mísu, ale vynechat lososa na oběd. K večeři jsem vyškrábat dvě vejce a přidat nějaké rozpuštěné čedar sýr na vrcholu. Dal jsem vejce a sýr na topinku a přidat spoustu Sriracha. Je to trochu smutné páteční večeři.

6. Den:

Je sobota. Můj táta se chce dostat snídani v naší obvyklé kavárně, a zaplatí. Přítel se ptá, jestli chci, aby se setkal na pozdní oběd. Je to mučení, protože naznačuje, jeden z mých oblíbených restaurací, ale odmítám, abych mohl držet mého rozpočtu, a zeptejte se, zda chce přijít později sledovat finální epizodu Outlanderlater místo. Dělám salát k obědu - hlávkový salát, rajčata, sýr, vajíčko natvrdo, okurky a papriky. Dělám smetanovou zálivkou ven z řeckého jogurtu, olivového oleje, koření a citronovou šťávou. Za normálních okolností by to bylo docela dobré, ale proto, že jsem měl podobné jídla po celý týden, je to docela nevýrazný. K večeři jsem upéct až poslední z mých vegetariáni, dát trochu medu a hořčici na kus lososa a pečeme. S žádnými jinými než hlávkový salát zeleniny, rajčat a cibule odešel, jsem opravdu děsí zítra.

7. Den:

Je neděle. Jedu na výlet, tak jsem dělat koktejl, dal ho do Yeti a vyrazit dveře. I skončit turistiku 2,5 mil dál, než jsem čekal, a jsem hladový. Málem bych objednat pizzu. Trvá celý vůli musím položil telefon. Mám rýže, vejce, jogurt, kari omáčkou, cibule, černé fazole a jeden kus z lososa vlevo. Vařím rýži, černé fazole a cibuli a přidejte trochu kari omáčkou. I smažit vajíčka a dát, že na vrcholu. Sacharidy a bílkoviny jsou po mé dlouhé túře velmi uspokojující. Když se čas na večeři valí kolem, jsem prostě nemůže přinutit k vyšší spotřebě lososa nebo kari. I zvednout telefon a objednat si pizzu.

Prosím zastavte zabalení sýr v plastu

Takeaways:

Aldi je můj nový oblíbený obchod. Budu dělat, co se velká část mého nakupování tam jak je to možné. Ceny jsou vážně skoro zadarmo a oni mají tolik organických možností! Pokud bych dostal své potraviny v jiné prodejně, mělo by to snadno stát mě blíž k $. 75 Tento obchod je opravdovým skvostem.

Ale $ 50 za týden pro potraviny je opravdu těžké. Jsem rád, že jsem byl schopen ušetřit asi 100 $, ale do konce týdne, byl jsem opravdu nemocný jíst to samé. To dát klapky na mé náladě a že jsem měl několik „podvádět jídla“, že ostatní lidé zaplaceno, nejsem si jistý, mohl jsem počkat až do neděle do jeskyně a pořádek pizzu.

load...

Související zprávy

Post Jídlo

Co dělat s rozmačknutým mlékem, než to vyhodíte

Mohla by být šokující čokoláda skutečně nebezpečná?

Je váš okamžitý kel bezpečný? jeden model rozhodně není

Post Jídlo

Milovníci kokosové vody, dejte pozor na to, co byste mohli číhat ve vaší krabičce

Všechny typy horkých papriček, které si někdy budete chtít vyzkoušet

Co kdybyste v letošním roce hodili slavnostní svátek

20 potravin těhotných žen touží nejvíce a proč se jim to líbí

Jak vařit velké jídlo pomocí jedné trouby - bez zničení večeře

Grubhub zahajuje mapu plnou ženských restaurací

Post Jídlo

Co se děje s kartami proti podivnému občerstvení lidstva?

Snídaně tacos jsou dobré, ovocné snídaně tacos jsou lepší